Pristatymas ir grąžinimas

 

Šiame puslapyje pateikiame aktualiausią informaciją, susijusią su pristatymo būdais, kainomis ir terminais, prekių gražinimu ir grantinėmis sąlygomis.

1. Susidėkite prekes į krepšelį ir pasirinkę pristatymo būdą, pateikite užsakymą.

2. Gausite pranešimą kuomet Jūsų užsakymas bus supakuotas ir perduotas pasirinkto pristatymo būdo kurjeriams ar paruoštas atsiėmimui.

3. Kurjeris su Jumis susisieks ir pristatys Jūsų siuntą. Į paštomatą pristatomą siuntą turėsite atsiimti iš užsakymo metu pasirinkto paštomato, gavę SMS žinutę apie siuntos pristatymą.

4. Pasirinkus atsiėmimo vietoje būdą, gavę žinutę siuntos atsiimti atvykite Šiauliuose adresu Vilniaus g. 97

Atsiėmimas fizinėje parduotuvėje Šiauliuose

Internetu atliktą ir apmokėtą užsakymą NEMOKAMAI galite atsiimti Šiauliuose adresu Vilniaus g. 97, LT-76356 darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 val.  Prekės paruošiamos atsiimti parduotuvėje per 1-2 darbo dienas . Siuntą atvykite atsiimti tik po el. paštu gauto pranešimo, kad užsakymas yra įvykdytas. Atsiėmimo metu reikės pasakyti užsakymo numerį ir užsakymą atlikusio asmens vardą bei pavardę. Paruoštas užsakymas saugomos 10 kalendorinių dienų.

LP Express paštomatas

Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 50 €, yra pristatomi į paštomatus  NEMOKAMAI. Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 50 , pristatymo kaina – 2,50 €Užsakymas po apmokėjimo pristatomas per 3–5 darbo dienasKai siunta pristatoma į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute ir el. paštu su durelių atidarymo kodu.

 

Lietuvos paštas

Pasirinkus šį būdą, prekės bus pristatytos į Jūsų namus, o Jūsų namuose neradus, pristatytos į pasirinktą pašto skyrių. Tai patogu, nes siuntą galite pasiimti Jums patogiu laiku. Apie pristatytą siuntą gausite pranešimą iš Lietuvos pašto, Jums tereikės atvykti atsiimti siuntos. Butina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 50 €, yra pristatomi NEMOKAMAI. Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 50 , pristatymo kaina – 3,30 €Užsakymas po apmokėjimo pristatomas per 3–5 darbo dienas.

 

LP Express kurjeris

 

Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 50 €, yra pristatomi su LP EXPRESS kurjeriu NEMOKAMAI. Jeigu suma mažesnė nei 50 €, užsakymo pristatymo kaina – 6,00 €. Užsakymas po apmokėjimo yra pristatomos per 3–5 darbo dienas. Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis nurodytu kontaktiniu telefonu.

 

Pristatymas Lietuvos paštu į užsienį

 

Prekės į užsienio šalis yra pristatomos per LIETUVOS PAŠTĄ po apmokėjimo per 2-3 sav. Siuntimo kaina priklauso nuo siuntos svorio. Jei turite klausimų dėl siuntimo kainos, rašykite mums el. paštu: info@diamondline.lt

Prekių grąžinimo procedūra

Įsigytą prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo jos pristatymo dienos, jei jos neatidarėte, nenaudojote ir nepažeidėte gamintojo pakuotės. Mes priimsime grąžinamą prekę. Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (jo formą gali atsiųsti DIAMONDLINE.LT darbuotojas el. paštu arba galite atsiųsti čia), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Prekių grąžinimo sąlygos

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).

Grąžinant tinkamos kokybės prekes, atsisakant Pirkėjui nuotolinės sutarties per 14 dienų laikotarpį, Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti kurjeriu į Šiaulių fizinę parduotuvę adresu: Vilniaus g. 97, LT-76356 Šiauliai.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, DIAMONDLINE.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į vartotojų teisių apsaugos Tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

SVARBU! Jeigu Jums kilo klausimų, susijusių su prekių grąžinimu ar dėl garantinio aptarnavimo visada galite skambinti mums tel. +37065442885 arba parašyti elektroninį laišką adresu info@diamondline.lt

MUS RASTI GALITE: Vilniaus g. 97, LT-76356 Šiauliai. Darbo laikas: I-V 09:00 – 18:00 val.

 

Garantinės sąlygos

  • Visoms DIAMONDLINE.LT parduodamoms elektronikos prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas, visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.
  • Pirkėjas, pateikiantis prekę garantiniam remontui (Pardavėjui ar gamintojo atstovams) kartu su preke pateikia pirkimo dokumentus – sąskaitą faktūrą. Nepateikus nurodytų dokumentų, Pardavėjas ar gamintojo atstovas turi teisę atsisakyti priimti prekę garantiniam remontui.
  • Prekių gamintojo ar Pardavėjo garantiniai įsipareigojimai galioja tuo atveju, jei nebuvo pažeistos prekių eksploatavimo sąlygos.
  • Prekių, kurioms suteikta gamintojo garantija, eksploatavimo sąlygos nurodytos gamintojo naudojimo instrukcijose.
  • Garantiniai įsipareigojimai negalioja, atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių, elektros tiekimo sutrikimų, mechaninių ar cheminių pažeidimų (įrenginys sutrenktas, ardytas, į vidų pateko skysčio, kitų medžiagų, odos paviršiai prasitrynę, suplėšyti, subraižyti, nudažyti ir pan.), o taip pat dėl netinkamo įrenginio įžeminimo, atsiradusių rūdžių, pažeistų garantinių lipdukų ar kitais atvejais, nesilaikant prekės naudojimo instrukcijos ar prekės eksploatavimo sąlygų.
  • Elektros įrenginių garantinis remontas, bei keitimas atliekamas prekių garantinio aptarnavimo punkte Vilniaus g. 97, LT-76356 Šiauliai. Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės telefonu +37065442885 arba elektroniniu paštu info@diamondline.lt

Reikalinga pagalba?

  • +370 654 42885
  • Messenger
  • info@diamondline.lt
  • Darbo valandos: I - V 9:00 - 18:00

Sekite mus